BLOG SMOLJANA

среда, 24. септембар 2014.

SMOLJANA LJETO 2014



ЉЕТО У СМОЉАНИ 2014






______________
_________________________________________

Љето у Смољани,никад кишније у задњих 50 година...
Ни ови најстарији не памте да се до Илиндана од кише није скоро ништа покосило.Ни послије се није пуно покосило,тако да кад се погледа Смољанско поље изгледа да нико није ништа "барно" у траву...
Искористио сам нешто мало сунчаних дана за једну фото шетњу по Смољани и са нешто слика и кишних дана...
___________________________________________















































































































































































                 Мало погледа са висине на Смољану,из Тавана...






















































                            

1 коментар:

  1. Svuda po zelenilu koje nas je okruzhivalo,mogli smo videti svezhu jutarnju rosu.... Posmatrla sam divno,cisto plavetnilo iznad sela,divila mu se,i maštala. Cak sam mogla i da osetim njegov miris,iako smo tada bili poprilichno daleko.
    Posle izvesnog vremena,dosli smo do shumskih predela,koji su me neverovatno zadvili,sto je,pak,bio sam uvod u ono sto je sledilo kasnije..Shuma o kojoj sam toliko slušala i pamtila,predeli o kojima se toliko pircalo. Konacno sam se našla u srcu svega toga. Drvecje,livade..... Sve je bilo kao u bajci,naslikano.... Obojeno najzelenijom bojom koju sam ikada videla. Radosno cvecje, razbacno svuda oko mene, igralo je na sve strane uz novi hit zvani "Jutarnji vetar".Zapazila sam mladu srnu koja je pila vodu iz oblizhnjeg potoka. Cela ta bajkovita i idilicna spoljasnja atmosfera prenela je na mene neizmernu energiju i onda mi je bilo jasno kako li naš Slavko napuni baterije fotografišući naš rodni kraj. Sve fotografije su divne ali ona sa šumsim jagodama je VRH VRHOVA

    ОдговориИзбриши